MOOTTORINLÄMMITIN TT-THERMO 1500XC ( sis. miniplug elementtikaapelin 1.5m)

MOOTTORINLÄMMITIN TT-THERMO 1500XC ( sis. miniplug elementtikaapelin 1.5m)

Lisävalo Purelux Road Black X-Slim 520 - Suora / 52 cm / 105W / Ref. 50

Lisävalo Purelux Road Black X-Slim 520 - Suora / 52 cm / 105W / Ref. 50

MOOTTORINLÄMMITIN TT-THERMO 1000XC ( Asennusvalmis paketti)

Normaali hinta 250,90 € Tarjoushinta 179,90 €
Täydellinen moottorinlämmitinpaketti!
Saatavuus: Varastossa
SKU
TT-THERMO 1000XC + elementtikaapeli-+lämmitysjohto-1

Myydyin letkulämmitin! TT-Thermo XC on markkinoiden ainoa letkulämmitinmalli, jossa neste- ja sähköpuolet ovat patentoidun rakenteen ansiosta täysin erilliset. Tämä rakenne maksimoi laitteen sähköturvallisuuden, ja tekee mallista poikkeuksellisen markkinoilla.

- Asennusvalmis paketti sisältää TT-THERMO 1000XC- lämmittimen, Defa yhteensopivan elementtikaapelin/kojepistorasian 1.5m ja Defa -yhteensopiva 2.5m lämmitysjohdon. (Johdon väri voi poiketa kuvasta) 

-Lämmitin tarkoitettu 4-6 syl. moottoreihin.

- TEKNISET TIEDOT (XC-Sarja) Malli / Teho (W) 500, 1000 ja 1500, Termostaatin lämpötila-asetus ~ 55-65 С° , Pumpun nostoteho ~ 100 cm NPSH ilman vastusta, Letkuliitäntä Ø 17mm, Paino (g) 870, Pituus (mm) 151, Leveys (mm) 75, Paksuus (mm) 90, Kaikki mallit toimivat 220-240 V jännitteellä, 50 Hz taajuudella. Huom. XC mallit on varustettu PTC vastuksilla, vastus ottaa kylmänä parin sekunnin ajan virtaa yli nimellisvirran ja tasaantuu nimellisvirralle: PTC vastuksen teho laskee lämpötilan kohotessa.

TT-Thermo moottorinlämmittimet ovat yleissopivia ja siten sopii useimpiin yleisiin automalleihin.

TT-Thermon teho Moottorin sylinterien lkm Moottorin kuutiotilavuus Huom
500 W 1-3 syl. 0-1000 cc 4 sylinteriset pienet moottorit. Lämmitysaikaa pidentäen sopii myös isompiin moottoreihin.
1000 W 4-6 syl. 1000-3000 cc 4 sylinteriset moottorit. Lämmitysaikaa pidentäen sopii myös isompiin moottoreihin.
1500 W 6+ syl. 3000-5000 cc 6 sylinteriset moottorit. Lämmitysaikaa lyhentämällä (lämmitys max 0,5h yhtäjaksoisesti) voi käyttää myös pienemmissä moottoreissa.

Huomioitavaa

Liian suuri teho tai liian piitkä lämmitysjakso aiheuttaa sen, että lämmitin käy liian korkeassa lämpötilassa ja sen elinkaari lyhenee. Suurta tehoa voi kuitenkin käyttää, jos lämmitysaikaa lyhentää ja lämmitin ei käy korkeassa lämpötilassa.